ZEBRA 

A Zebra Technologies – mobil nyomtatókat gyártó cég -az egy évvel ezelõtt létrehozott PartnersFirst program taglétszámának jelentõs emelkedésérõl számolt be.

 

ZEBRA 

A Zebra Technologies – mobil nyomtatókat gyártó cég -az egy évvel ezelõtt létrehozott PartnersFirst program taglétszámának jelentõs emelkedésérõl számolt be.

 

A bõvülés nagymértékben az automatikus azonosítás (Auto ID) területén kívülrõl származó új partnerek csatlakozásának köszönhetõ, mivel az IT piac telítettsége miatt a rendszerintegrátorok és a technológiai cégek is új területeket keresnek kínálatuk bõvítése érdekében.

?Az ERP rendszerekhez kapcsolódó vonalkód, az RFID és a mobilmegoldások irányába történõ elmozdulás csak néhány példa az IT cégek számára kínálkozó új lehetõségek közül. A mobil eszközök különösen kedvezõ lehetõségeket nyitottak meg a vonalkód és egyéb automatikus azonosítás területén kívül is. Ez új típusú technológiai partnereket ösztönzött arra, hogy csatlakozzanak a programunkhoz" – mondta el Halász Árpád, a Zebra dél- és kelet-európai értékesítési vezetõje.

A Zebra a megnövekedett számú értékesítési partnereinek rendszerbe foglalása  és a hosszú távú együttmûködés kialakítása céljából hozta létre PartnersFirst nevû hálózati programját. Az egy évvel ezelõtt indult rendszert premier (Premier) és emelt szintû (Advanced) partnerek, társpartnerek (Associate), viszonteladók és másodlagos, más márkákat is forgalmazó disztribútorok alkotják. 

A premier partnerek a Zebra Authorised Service Provider Program (ZASP) által akkreditált, standard minõséget garantáló, központi képzési rendszerben vesznek részt. Sok nemzetközi vállalat azért választja a Zebra termékeit, mert a központi tréningprogramon résztvevõ és azt háromévente újra akkreditáltató premier partnerek hálózatának köszönhetõen igénybe veheti a Zebra világszerte egységesen meghatározott, szigorú minõségi elvárásainak megfelelõ szervizszolgáltatását.

Mind a premier, mind az emelt szintû partnerek a Zebra ügyfélkapcsolati menedzserének szakmai támogatását élvezik, és erõs központi marketingeszközökre támaszkodhatnak. Az emelt szintû partnerek specializálódhatnak a különféle Zebra termékeket kiegészítõ szolgáltatásokra – például az RFID technológiára, vagy kellékanyagokra.

A program társpartneri szintje olyan cégek értékesítési lehetõségeit bõvíti ki, amelyek nem feltétlenül árusítanak Zebra nyomtatókat, viszont olyan szoftverek, rendszerintegrációs programok vagy egyéb üzleti megoldások értékesítésében és fejlesztésében jártasak, melyek a többi Zebra partner szolgáltatásainak kiegészítõi lehetnek. A Zebra hardvereit értékesítõ partnerek integrált megoldást kínálva a társpartnerek által fejlesztett szoftvereket szélesebb körben ajánlják vásárlóiknak.

?Az automatikus azonosítással foglalkozó iparág lényeges változásokon ment keresztül az elmúlt évben. A PartnersFirst átlátható struktúrájának és tiszta információs csatornáinak köszönhetõen ezt remekül tükrözi – mondta Melis Zoltán, a Zebra egyik premier partnere, a Bar Code Systems Hungary Kft. (BCS) ügyvezetõ igazgatója. – A Zebra elkötelezettségünk elismeréseként tréningekkel, értékesítési információkkal, és technikai know how-val támogat minket."

A PartnersFirst mûködésének második éve alatt a tervek szerint továbbfejlesztik és finomítják a programot, különös tekintettel a tréninglehetõségekre. ?A Zebra hálózata összetett, az EMEA régióban 860 partnerrel rendelkezik, melyet nem kis feladat kezelni. Az egyes partnerekkel különbözõ okból dolgozunk együtt, de fontos számunkra, hogy mindegyikük közremûködését elismerjük. A jövõben folyamatosan fejlesztjük a PartnersFirst rendszerét, és a Zebra iránti elkötelezettségükkel összhangban megjutalmazzuk partnereinket különleges piaci gyakorlatukért és tapasztalatukért" – tette hozzá Halász Árpád.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük