Az interaktív szemlélet evolúciója épphogy megkezdődött, az alapok újrarendezése ugyanakkor már javában tart mind az ügyféloldalon, mind pedig az ügynökségek világában. Egy ponton minden kommunikációs szakembernek döntenie kell a régi rutinok folytatása, vagy az új, interaktív hozzáállás praktikus alkalmazása között. Ezt a döntést segít meghozni az idei, harmadik IMA Konferencia, május 15-én, a Casa de la Músicá-ban -Budapesten -, az Arcus Interactive Group és a Markenting & Média szervezésében.

 

Az interaktív szemlélet evolúciója épphogy megkezdődött, az alapok újrarendezése ugyanakkor már javában tart mind az ügyféloldalon, mind pedig az ügynökségek világában. Egy ponton minden kommunikációs szakembernek döntenie kell a régi rutinok folytatása, vagy az új, interaktív hozzáállás praktikus alkalmazása között. Ezt a döntést segít meghozni az idei, harmadik IMA Konferencia, május 15-én, a Casa de la Músicá-ban -Budapesten -, az Arcus Interactive Group és a Markenting & Média szervezésében.

„Beleborzongok, akárhányszor azt hallom valakitől, hogy »ez csak egy újabb csatorna«. Az internet alapjaiban rengette meg a teljes marketing-mixet, nincs más olyan médium, amelyen egy helyen lehetne reklámozni, eladni és szolgáltatni." – nyilatkozta az IMA Konferencia kapcsán az esemény fő előadója, Norm Johnston, a Mindshare Interaction EMEA vezetője. Mányai Csaba, az Arcus Interactive Group marketing igazgatója szerint „az interaktív marketing-kommunikációs megközelítés és metodika mára kezdi áthatni a kommunikációs szakma egészét, s alkalmazása nélkül nem létezik igényes 21. századi marketing."

Arról, hogy hogyan fejlődnek a világszintű vezető médiahálózatok, és hogyan alkalmazkodnak a dinamikusan változó környezethez, a Madridból érkező Hugo Llebres Vara, a Havas Digital interaktív ügynöksége, a Media Contacts ügynökségi fejlesztéseiért felelős stratéga ad elő. Markus Schödl, ProSiebenSat.1 Group vállalatfejlesztési igazgatója az európai digitális televíziózás jövőjét foglalja össze az IMA Konferencián.

Simó György és Szabó György, a T-Online és a Sanoma vezetői rendhagyó plenáris beszélgetését Bognár Tamás, a PanMedia Western ügyvezetője moderálja. A beszélgetés címe: Piacvezetők 2.0.

Az egynapos esemény során az előadások mellett workshopok, vagyis az interaktív kommunikáció gyakorlatainak, alkalmazásainak átadása kap nagy hangsúlyt, hogy a résztvevők akár már másnap elkezdhessék növelni marketingtevékenységük hatékonyságát.  A konferencián emellett a keresőmarketingről, közösségi marketingről, mobilmarketingről, digitális tévéről, blogkommunikációról és egyéb alternatív eszközökről, digitális köztéri reklámozásról, vírusmarketingről, interaktív PR-ról és innovatív webes lehetőségekről tartanak workshop-ot a hazai internetes szcéna vezető szereplői.

A harmadik IMA Konferencián belekóstolhatunk a célcsoportok megismerésének új technikáiba is a HotDog bemutatófilmje jóvoltából, a résztvevők között a Samsung egyik legújabb telefonját, egy Samsung Soul U900-et is kisorsolnak május 15-én. Az eseményen [origo] internet-csónakázásra invitálja a Casa de la Músicában tartandó eseményen megjelenő kommunikációs szakembereket.A konferencia blogján – www.imakonferencia.hu/blog  – neves szakmai bloggerek percről- percre számolnak be az interaktív szakma eseményéről.

ima@aigroup.hu

http://www.imakonferencia.hu/

www.imakonferencia.hu/blog

http://www.aigroup.hu/

www.fn.hu/media

www.fn.hu/konferenciak/20080318/ima_2008_harmadik_interaktiv_marketing

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük