2025.március.18. kedd. 03:19:18

EuroAstra

 Tiszta MagyarországértA környezet iránti felelõsség szerepének hangsúlyozása és a természetvédelmi szemléletformálás annak a szemétgyûjtési akciónak a célja, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztériummal (KvVM) és a nemzeti parki igazgatóságokkal együttmûködésben hirdetett. Az ország tíz nemzeti parkjában, húsz helyszínen mintegy ezer lelkes önkéntes "fésüli át", s ahol szükséges, tisztítja meg a...
 

HPHárom magyar közepes vállalkozás mutatta be, milyen üzleti eredményeket értek el HP technológiák segítségével, illetve milyen technológiai kihívásokat oldottak meg. Noha három szervezet három különbözõ üzleti probléma megoldásához választotta a Hewlett-Packard megoldásait, mindannyian üzleti és mûködési sikereik alapjává tették azokat.

 

Az együttesAz együttesAz Ulánbátorból, Mongólia fõvárosából érkezõ Khukh Mongol hagyományõrzõ népi együttes elõször szerepel Magyarországon. A Nemzeti Múzeum Dzsingisz kán kiállítására érkezõ együttes május 25-én, pénteken a Hagyományok Házában lép fel. Nevük Kék Mongóliát jelent, hiszen a belsõ-ázsiai országban az év 300 napján kék az ég.

 IntelA Budapesti Mûszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen a 2007/2008-as tanévtõl kezdve az ?Informatikai infrastruktúra tervezése" tantárgy keretében az Intel platformfelügyeleti és virtualizációs technológiáját bemutató tananyag is elérhetõ lesz a hallgatók számára. Szintén a következõ tanévtõl Intel Virtualizációs és Platform Menedzsment Laboratórium mûködik majd az Egyetemen.

 MagyarországHiller István oktatási és kulturális miniszter és Lamperth Mónika  önkormányzati és területfejlesztési miniszter közös tájékoztatót tartott 2007. május 15-én a kulturális turizmusnak az országkép formálásában betöltött szerepérõl.A két tárca vezetése úgy döntött, a kulturális turizmus olyan területeit fogják együttesen támogatni, melyekre külön-külön forrásaik nem lennének elegendõk.

  E kereskedelemA Depo.hu 2007 elején az elektronikus kereskedelem aktuális trendjeit térképezte fel. A kérdõíves kutatás rávilágított arra, hogy az e-boltok akkor is ?dolgoznak", ha éppen nem adnak el; az online vásárlási szándék jelentõs hányada ugyanis végül a kereskedõ fizikailag létezõ boltjában realizálódik.